2013/08/27

REGCLEAN PRO

Wat kan Regclean Pro voor mij betekenen?

In de eerste plaats moeten we aangeven wat we precies bedoelen met Regclean Pro. Er is namelijk nogal verwarring aangezien veel mensen Regclean Pro verwarren met de term regclean en regcleaner. Deze termen zijn goed uitgelegd geworden door +Veer Dehaas in haar artikel over regclean en +Jan Mertens in zijn artikel over regcleaner. Vandaar dat ik even duidelijk vooraf aangeef over welke Regclean Pro ik hier spreek. Ik zal in dit artikel de recensies en opvatting bespreken over de Regclean Pro van Systweak. Deze software is het meest relevant om te bespreken. Deze utility software is ontwikkeld voor het opschonen van het Windows register.

Is de Regclean Pro een goede Windows register opschoner?

regclean pro
Regclean Pro is ontwikkeld door Systweak, een Microsoft erkende Gold Software Vendor. Dit is een goed teken en deze software kunt u daarom vertrouwen voor het opschonen van het register. Een register opschoner is de nederlandse term voor het begrip registry cleaner. Regclean Pro is dus een registry cleaner die ontwikkeld is voor het opschonen van het Windows register door een erkende Microsoft software ontwikkelaar. Deze registry cleaner is daarom als goed te omschrijven. Aangezien een goede registry cleaner niet gratis wordt aangeboden, is de volgende vraag relevant om te stellen:

Is de Regclean Pro goed genoeg om voor te betalen?

regclean pro recensie
Dat is een gevoeligere vraag aangezien deze registry cleaner niet gratis is. U kunt altijd proberen om een goede free registry cleaner te vinden, maar zoals +Jan Mertens terrecht betoogt in zijn artikel free registry cleaner zijn daar nogal wat risiko's aan verbonden. Het is zeer moelijk om een goede gratis registry cleaner te vinden. Ik zou zeggen dat alleen de Ccleaner in aanmerking komt, maar deze is uiteindelijk ook niet gratis, hoewel, wel zeker goedkoop in vergelijking met de Regclean Pro. Als ik een registry cleaner zou kopen, wil ik de beste register cleaner kopen. Ik zou dan kiezen voor de Ccleaner of de Registry Mechanic.

Toch zoals +Veer Dehaas terrecht beweert in haar recensie over de Regclean Pro, is er een beter alternatief de Advanced System Optimizer. Dit is eigenlijk het paradepaardje van Systweak en biedt veel meer gereedschappen aan dan de Regclean Pro voor praktisch dezelfde prijs. Ik kan dus concluderen dat Regclean Pro niet uw geld waard is en geen relevante optie meer is in het licht van wat er allemaal is geschreven over dit onderwerp en deze registry cleaner van Systweak.

==> Aanbevolen: Systweak - Advanced System Optimizer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten